CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

falling love object

Monday, December 19, 2011

Tak Perlu Kata Apa-2 :)

Ok ! Ni nk royak ckid psl ore laki hk sy kenal .. adlah sorg laki nim sy kenal ng dio dh dekad 6 bulan .. mase mula2 knl dlu saia oke jer ng dia happy jer .. tp sejak akhir-2 nim.. huhh ! hanya tuhan je yg taw mcm mne sy rase.. sy ng dia skrg nim da xmcm dlu lgi,krg text msg .tp sy xheran pom stakat ng dia tu ..sy da muak dengan prangai dio .. lebih lma dia buad sy mcm ni (gantung tak bertali) and prasan benci sy terhadap dia membuak-2 sampaikan kadang-2 tu sy prnah trfikir nk text msg kt dia jgn prnah cri sy lgi tp belom mse nye lgi kot .. sy xbrani nk luahkan ..sy pom xth kenapa ..Saya juga dpt rase yg dia da jauh ng sy..tp sy tetep ng kata-2 sy SAYA OKE AJE..tp dlm msa yg sama sy juga xbole trima sbnr nye dia buad sy mcm nim..kalo da xsuka plis jujur lha..jgn lha buad aku mcm nih..jgn smpai prangai kau tu buad aku berdendam pda semua lelaki yg xbersalah mcm kau..ee sial kau nih..aku menyesal penah knl ng dia..penyesalan yg teramat sgd neh! sadday ! Oh God .. Oke lha,sury ya aku da wk status mcm nim..aku sj nk luah pasaan..aku da xde tmpt laen nk luahkan..)':

No comments:

Post a Comment

Da Baca Jangan Lupa Tinggalkan Komentar Anda Juga Ya .. Tengs <3